Vår lilla vrå...

Solen skiner varm och skön, ute frodas grönskan och våren är på frammarsch i Olso. Jag sitter på ett mysigt fik, sippar på en latte och väntar på min andra hälft. Jag njuter av att sitta mitt i surret av folk i min egen lilla bubbla, en del av allt men ändå härligt avskärmad och på egen hand. Tänk så skönt det kan vara med lite egentid ändå! Helgen har spenderats i flitens tecken, det har monterats upp hyllor och tavlor, sorterats kläder, textilier och annat småtjafs. Nu är äntligen skrivbordshörnan i rummet inredd och klar, mysigt blev det! Här kommer några bilder så ni får mer inblick i hur det blev, hur vi lever och bor. Utöver allt styr med inredning i hemmet så har Joel och jag fastnat i en ny kriminalserie som vi strecksett i några kvällar nu. Det har varit ett välkommet avbrott från tankar kring jobbintervjuer, väntande på besked och annat maggropspirrande. Det är mycket som sker nu, förväntningar ligger i luften, man kan nästan lukta dem. Det känns som att det är nu, denna vecka händer det!!!




Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Tja! Ser mysigt ut! Det gläder mig att farmors negress fortfarande är med! Lycka till i Oslo! Kram från pappa!

2013-04-08 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0