Två flugor i en smäll


Att slå två flugor i en smäll är som regel något man kan sträva efter och väl uppnått så infinner sig ofta en känsla av att vara nöjd, ibland även stolt. Hurvida det faktum att jag under kvällens joggingtur hade nöjet att svälja inte bara en, utan två flugor faller under denna kategori kan diskuteras. Det sägs förvisso att det är bra att intaga mat strax efter avslutat träningspass för att få en god förbränning, jag försöker finna ljusglimten i det hela och ser det som att jag tagit detta till en ny nivå. Det måste ju ändå vara smart att i farten grabba sig en munsbit, kanske har jag rent av förbättrat förbränningen nu och kommer att få ett helt nytt begrepp och en helt nu teknik uppkallad efter mig. Dessutom ska ju protein vara bra för kroppen, det borde väll gälla även om det är intaget i form av insekter och flygfän!? Låt oss hoppas...



Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Aldrig fel med en snabblunch på stående fot! Kram från pappa!

Svar: Det är förvisso sant! ;)
Josefin Nordman

2013-08-29 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0