27 mars...

 
 
 
 
... så bor vi här. Oslo-äventyret kan börja, nu är boendet på plats!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag skres kontrakt med en flyttfirma och igår betalades en rejäl summa pengar in för säkerhet till lägenheten. Det börjar ÄNTLIGEN kännas lite mer verkligt...
 
 
 
 
Ovan ses rummet som förmodligen ska bli Joels och mitt. Längtar SÅÅÅÅ till att få inreda och komma i ordning. Tänk så mysigt!!! Jag tror nästan det är den bästa delen med att flytta, att få ett blankt blad, ett helt nytt, tomt och vitt rum att inreda precis efter eget tycke och smak. Ååååå...
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Är ni framme redan? Ser ju riktigt bra ut! Ser fram emot att besöka er och våldgästa lite. Skönt att det ordnat sig. Kram från pappa

Svar: Nej, vi flyttar som sagt runt den 27 mars. Fixar det sista med flyttfirman nu så då kan jag ge mer konkreta besked. :) Ni är varmt välkomna när vi väl kommit på plats! Kram
Josefin Nordman

2013-03-01 @ 08:12:03
Postat av: Niklas Olofsson

Sorry! Hade nog läst lite slarvigt. Har fullt upp med något som kallas "mallar" och som är nya, på jobbet. Men det ska nog gå så småningom. Idag slår vi norrmännen i stafetten! Hoppas jag. Ha det bra! Kram från pappa!

Svar: Ingen fara. :) Det är bra du får dig en utmaning på jobbet, du verkar trivas. För mig blir det vinst oavsett, oerhört praktiskt att man kan vara svensk eller norsk när helst det passar. ;) Ha det bra du med! Kram kram
Josefin Nordman

2013-03-01 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0