Greppbart...

 
 
 
 
Nedräkningen har nu börjat på allvar. För ca 2 veckor sedan kom vårens Inshop (instruktions och arbetsverktyg som jag använder mig av på jobbet för att se vad som ska göras den närmaste tiden i butikerna, kommande kampanjer och liknande), februari/mars. Bäst jag stod där och bläddrade i den slog mig tanken plötsligt, "jag håller nu i mina händer det sista arbete jag ska utföra på Indiska". Wow!!! Det var så overkligt men på samma gång så greppbart och enkelt. Tanken var både skrämmande och glädjande.
 
 
 
 
 Min vardag har nu under drygt 3 år kretsat kring Indiska och plötsligt öppnar sig en helt ny värld av möjligheter. Framtiden ligger för mina fötter och breder ut sig i hela sin prakt. Tanken är svindlande, alla möjligheter, alla val...
 
 
 
 
Nu står jag där igen, vad ska det bli av mig?!? Jag säger det med en sång som jag tidigare hänvisat till i mitt liv, den passar perfekt nu precis som då. Laleh och hennes "Bjurö klubb".
 
 
 
 
I veckan som gått har jag byggt Putekampanj i butikerna, 20% på alle puter. I detta inlägg kan ni se några små glimtar om hur det såg ut. Butikerna känns nu härligt våriga och färgsprakande, det är en fröjd för ögat och även en fröjd att jobba med.
 
 
 
 
 Överallt trängs nyheter i butikerna dessa dagar, överkast, puter, gardiner, lyktor och lampor... Det är så skönt att äntligen lägga vintern till vila, komprimera ihop alla skräpiga reaytor och släppa in en frisk bris av vår.
 
 


Ännu en nyhet står på bordet på bilden ovan, äntligen har vi fått in putetrekk/kuddfodral till butikerna, nu behöver man inte längre köpa en hel pute utan man kan förse de gamla puterna med nya trekk och eventuellt  kompletera med någon enstaka ny pute och på så vis få en helt ny kännsla i stuen för en billig peng. Fiffigt va!?!


 
 
Nog med puter, nu ska jag drömma vidare om livet i Olso och ta mig en bit mat innan det blir kväller. 
Kos dere
 
 //
 
Josefin Piggelin
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0