Sjukstuga...

 
 
 

 
Efter att ha kämpat emot tappert i närmare tre veckor, vistandes vid sidan av en sjuk yberhostig och förkyld kollega har nu en förkylning tagit besiktning av min kropp.  Det har legat och lurat i kroppen länge och väl och just denna morgon var det visst dags för smittan att slå till. Jag vaknade med ett dunkande huvud, ömmande leder, täppt näsa och trött hals. Hu!!! Jag tyckte väll att det var för bra för att vara sant att jag var en av de få som faktiskt klarat mig undan att drabbas då så gott som alla på jobb samt flera vänner varit/är sjuka...
 
 
 
 
Typiskt, inte kul alls!!! Tur jag har en söt sambo som förser mig med värmande vetekuddar, juiceglas, bäddar ner mig i soffan och stoppar om mig. Förvisso är han iväg till en kompis i skrivande stund men jag kan inte klaga.
 
 
 
 
 
Jag satsar på att friskna till snart igen genom att vila så gott det går, dricka juice och bara ta det lugnt i några dagar. Hoppas det hjälper!
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0