Blek om nosen...

 
 
Idag är jag blek om nosen, tunn som papper och nästan genomskinlig. Vissa dagar är svårare än andra att ta sig igenom, vissa dagar kan det kännas som att man är inne i någon surealistisk suddig värld, helt utan mål och mening...
 
 
 
 
 
Denna låt går på repeat på min spellista för tillfället, "Never Let Me Go" med Florence + The Machine. Jag fullkomligt älskar den!!! Nu in i köket för att tillbereda en tröstande och stärkande kopp med te, det blir rooibos med smak av blåbär och lingon. Mitt älskade "hus-te" (tepåsen ser ut som ett litet hus) som jag bara dricker vid speciella tillfällen. Det skänker tröst på ett sätt som inget annat. Första gången jag drack det var i min syster Karolinas torftiga lilla studentlägenhet i Göteborg, det var en magisk tid som jag ofta tänker tillbaka på...
 
 
// Josefin
 
 
 
 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0