Svartvitt...

 
 
 
Denna helg har varit en riktig slapparhelg. Jag har försökt sortera mina tankar och analyserat dem om och om igen. ibland är det svårt att inte se saker svart och vitt...
 
Utöver allt funderande så har större delen av helgen spenderats mysande runt i lägenheten iklädd nattlinne, läsandes boken nedan som jag fått låna av kolegan och vännen Isabelle. 
 
 
 
Boken är nu utläst och uppföljaren ligger och väntar på nattduksbordet. Där får den bli liggandes i väntan på nästa infall av läslust. Snart ska jag möta upp Linda på byn för en kvällsfika, det ska bli trevligt.
 
 
 
 
 
Tills vidare, ha det gott! /
 
Josefin Piggelin, Barfotabarn och Svartvit Grubblare
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Ha det gott du med! Kram från pappa!

2013-01-21 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0