Hökartorget för hela slanten

 

 

 

 

Denna helg har jag släpat mig hem till Hedemora igen. Just denna gång är det en särskilt speciell tillställning som lockat mig hem till Dalarna och lilla trogna Hedemora. Igår, lördag var jag nämligen med och medverkade som statist i en musikvideo för bandet Hökartorget som spelade in låten "Även En Idiot" Vilken dag!!! Vilken upplevelse!!! Pernilla och jag fick dessutom äran att hjälpa till med att styla i ordning själva dansbanan där hela spektaklet spelades in. Kul värre! Slänger så klart upp lite bilder från den stora dagen, om inte allt för lång tid hoppas jag även på att kunna visa er själva videon. Det känns pirrigt, nervöst, spännande och galet sprittande glatt, allt på en och samma gång. Jag tror att musikvideon kommer att bli toppenbra och börjar räkna ner till dagen med stort D då den släpps. Stay tuned!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0