Överraskad...

 
 
 
 
Förra helgen ställdes det till med perukfest, självaste hedersgästen var jag. Trine och Joel med flera har tisslat och tasslat runt i smyg med denna tillställning i närmare en månads tid, jag anade ingenting så att jag nästan föll ihop i en liten hög i Trines stue förra lördagskvällen är knappast konstigt. Hela rummet var fyllt av kära vänner och kollegor iklädda de vildaste peruker jag sett som skrattade och hälsade mig välkommen till min egen fest. Denna vackra händelse fångades så klart även på video. Tyvärr har jag inte hunnit lägga vantarna på den ännu men den kanske hittar ut här på ett eller annat sätt vid ett senare tillfälle.
 
 
 
Rosa svall, kanske inte helt min bästa färg...
 
 
 
Isabelle och hennes kille Joel gillade kameran. ;)
 
 
 
Patrick, Joel Jeppsson och Linda smilade upp sig i soffan.
 
 
 
Fredrik var pepp i finaste luggen och bonnkepan. :D
 
 
 
Jag (iklädd ännu en rosa kreation) och min kära Joel.
 
 
 
Joel, Trine och Isabelle.
 
 
 
<3 Jag och Fredrik/ moderna Gustav Wasa <3
 
 
<3 Tusen tack alla finingar, det värmer i hjärtat att få ett så varmt och kärleksfullt avsked. <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0