Lite mer jädraranamma!

 

 

Idag försöker jag peppa mig själv. Tänk att det kan vara så svårt att bara ha tilltro till sig själv, sin kunnskap och kreaivitet ibland!


Denna måndag börjar allvaret för min del på jobbet, en ny kollektion ska sättas på plats i butiken och detta utifrån min planering. Det pirrar lite i maggropen och nerverna är lite småhoppiga även om jag ser fram emot denna nya utmaning enormt. Detta blir mitt första riktiga uppdrag i min nya roll som Visual Merchandiser på Gudrun Sjödén (kanske jag inte nämnt det ännu men ja, jag har fått jobb där och har nu varit där i dryga 3 veckors tid). Jag hoppas att jag lyckats tyda butikchefens önskningar och fått fram en tydlig röd tråd. Jag är taggad till tänderna och vill ge mitt allt, hoppas bara att det håller måttet. Jag försöker locka fram energin inom och laddar. Jag vill, jag kan! Jag låter mig inspirerad av dessa två foton som jag tog igår under min morgonrunda kringvandrandes i ett morgontrött Oslo, hoppas ni gillar dem!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan och du är bra! Kramar

Svar: Tack Lina!!! Du med vännen! <3 Kram kram kram
Josefin Nordman

2013-05-14 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0