Body Love


Att älska sin kropp precis så som den är med sina brister och former är kanske inte alltid är så lätt, särskilt inte i dagens samhälle med dess tuffa ideal. Det finns en kvinna som inspirerar mig och får mitt hjärta att slå lite mer kärleksfullt för mig själv och får mina skarpt kritiska ögon att mjukna. För hon har ju så rätt Mary Lambert, alla våra kroppar är unika, vackra och värda att älskas precis som de är!

Klicka in på länken nedan och njut av hennes visdomsord: http://youtu.be/t-z9XuuyLEY

Det är väldigt befriande att lyssna på och ta till sig hennes ord. Istället för att sträva efter den perfekta idealkroppen bör fokus ligga på hälsa, välmående och att bygga både kropp och själ stark inför framtiden.

En annan låt Mary varit med och skapat heter "Same Love". Musikvideon till den låten är en av de finaste jag sett på länge. En video som inte bara är vacker att se och lyssna till utan även för fram ett viktigt budskap. Länken till den har ni här: http://youtu.be/hlVBg7_08n0

Hoppas ni kikar på båda dessa videorna och att ni tycker om dem lika mycket som jag. Nu är det dags för en snabbdusch och sedan en matbit innan jag drar till jobbet. Det är numera på Bolia ni finner mig under mina arbetspass, så det så. Tihi! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0