Paradisbukta <3



En vacker vinterdag i januari, när solen nästan sken fick jag glädjen att skina ikapp med två av mina favoriter. Fullt utrustad och påbyltad från topp till tå med diverse termobyxor, extratröjor, tjocka sockor och vantar utmanade Sofia, Joel och jag vintern och slog oss ner för att grilla mitt i snöyran vid natursköna Paradisbukta. 



Utöver goda, kanske aningen för välgrillade korvar, lugnande vågskvalp och vackra vyer bjöds även hundar i flertal och glada motionärer. Vissa hundar så inställsamma och bekväma att ett par försök till korvstöld genomfördes och ett lyft på ett ben riktat rakt mot Sofias inte ont anande ryggsäck gick av stapeln. Det är tur man kan skratta mitt i olyckan...



Hundkiss till trotts blev det hela en lyckad tillställning, en dag jag minns och håller varmt i hjärtat. Hit till vackra Paradisbukta har redan många motionsrundor gått och jag kan lova att denna plats ska besökas flitigt både i vår och sommar och jag får som jag vill. Tack och lov att jag har Sofia att ut och motionera med samt att även Joel älskar denna vackra plats...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0