På vår gata i stan...




Här kommer en liten glimt från vårt hem i Oslo. Köket har fått en lättare uppfräschning och på köksbänken stoltserar en snövit hortensia med sina krispiga blad, en gåva till mig från Joel.



Här i soffhörnan njuter jag till fullo efter att Joel och jag återtagit den efter vår inneboendes utflytt. På onsdag kommer även denna hörna förändras en aning, då kommer nämligen det efterlängtade marmorbordet jag beställt från Bolia. Längtar!!!




För övrigt har lägenheten rensats och frigjorts från diverse pynt, bråte och onödigt virrvarr. Nu andas lägenheten ett välbehövt lugn med grafiskt svart vitt och silvergröna växter. Vi går mot ljusare och lättare tider...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0