Tyskland baby!!!

 
 
 
 
Wihoo, då var det äntligen helt spikat! Jag åker den 24 November för att bygga Granits första butik i Tyskland. Det har varit bestämt att jag ska åka sedan en tid tillbaka men det var först idag jag fick det slutlgiltiga beskedet om datum. Som jag glädjer mig till detta, det ska bli så kul!
 
Jag ser fram emot mina 11 dagar i Köln med allt vad det innebär. Det kommer helt säkert bli ett par väldigt intensiva dagar fyllda av slit men jag ser det som en stor chans att lära och växa. Jag räknar med att fota och dokumentera min vistelse där och en del kommer säkert hitta ut här på bloggen. Fortsättning följer...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul!!! :)

Svar: Ja, det ska skoj. :) Tror det blir bra. Kram
Josefin Nordman

2014-10-28 @ 08:47:37
Postat av: Niklas Olofsson

Vad kul! Det blir säkert en spännande upplevelse! Kram!

Svar: Ja, det ska bli riktigt kul att komma iväg på detta äventyr. :)
Josefin Nordman

2014-10-28 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0